רוני אלגביש, סמנכ״ל השיווק של שנקר, בראיון על קהילת הלהט"ב המהווה קהל יעד חשוב עבור מפרסמים ומשווקים

עדכונים

רוני אלגביש, סמנכ״ל השיווק של שנקר, בראיון על קהילת הלהט"ב המהווה קהל יעד חשוב עבור מפרסמים ומשווקים

גם אופן השיווק הייעודי לקהילה צריך להשתנות, אומר רוני אלגביש, סמנכ״ל השיווק של בית הספר ״שנקר הנדסה עיצוב אמנות": "כאשר מנהלי שיווק רוצים למכור לחברי הקהילה הגאה, הם צריכים להיפטר מהמחשבה במונחים של יעדים, ולחשוב בסט מדדים וכלים אחרים, כי למכור לבני הקהילה זה לא שיווק מכירתי, אלא שיווק ערכי, כזה שלא מדבר על מוצ­רים אלא על תפיסות עולם, ומעיד על דרך החשיבה של המפרסם.

לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן! 

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר