קולקציית הגמר של ליאת ברנדל-גילאון בשבוע העיצוב של טוקיו

עדכונים

קולקציית הגמר של ליאת ברנדל-גילאון בשבוע העיצוב של טוקיו

חוויה יפנית: ליאת ברנדל-גילאון – בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה משנת 2013 – יצגה את שנקר בשבוע העיצוב של טוקיו עם מייצג אינטרקטיבי ייחודי המבוסס על פרויקט הגמר שלה. הזמינה את הקהל להפוך ל"דוגמנים לרגע" ולהשתלב בתוך תהליך היצירה וההשראה שהובילו אותה לגיבוש הקולקציה שלה. כל אחד מהדגמים הודפס על לוחות PVC חתוכים לפי צורה, יחד עם סדרת פאות ססגוניות. המבקרים הוזמנו להרכיב לעצמו מערכת לבוש מותאמת, להצטלם בתוכה ולהעלות את התמונות לרשת. בכך הודגש להלכה הרעיון העומד בבסיס הקולקציה, הבוחנת את הפער בין העולם הממשי לווירטואלי.  

שבוע העיצוב של טוקיו, שנפתח ב-26 באוקטובר תחת הכותרת "Hello Future", החל את דרכו בשנת 1986 ומאז הצליח לבסס את מעמדו כאחד הבולטים והגדולים בתחומו באסיה, עם למעלה מ-100 אלף מבקרים שהגיעו בשנה האחרונה. מדי שנה מתקיימים במסגרתו מאות אירועים במגוון תחומים בהשתתפות יוצרים ואמנים בולטים מרחבי העולם, כמו גם חברות, ארגונים ומוסדות הבוחרים לחשוף במקום את החידושים האחרונים שלהם.

בתי-הספר המובילים בעולם לעיצוב ולאופנה מוזמנים באורח קבע להשתתף באירועים, כשהשנה ייצגה ברנדל-גילאון את שנקר עם קולקצית הגמר המרהיבה שלה "מציאות מדומה".

המיצג של ברנדל-גילאון שהוצג במסגרת שבוע העיצוב של טוקיו

הקולקציה של ברנדל-גילאון, שזכתה לשבחים רבים ואף פתחה את תצוגת האופנה של בוגרי המחלקה, עוסקת במתח בין היישות הווירטואלית של ימינו, לבין ה"אני" הפנימי, בין הדו לתלת-ממד, בין האשליה למציאות.

שלל המסכות שמלוות אותנו במציאות הדיגיטלית הנוכחית תורגמות ל-7 מערכות לבוש המבוססות על תעתועי ראיה, פיקסליזציה, חריצים, פופ-אפים, תריסים נסתרים ודפוסים. אלו שולבו בצבעוניות עזה על רקע משטח לבן, המדגישה אלמנטים של מסך המחשב הדיגיטלי, כמו גם את הגבול העדין בין העולמות.

ברנדל-גילאון סיימה בהצטיינות את לימודיה בשנקר בשנת 2013, במהלכם התמחתה בחברת "מרקס אנד ספנסרס" בלונדון ואצל המעצב יניב פרסי בתל-אביב. לאחרונה העפילה לשלב חצי הגמר בתחרות הכשרונות הבינלאומית היוקרתית של Vouge איטליה וזכתה לשבחים רבים על עבודתה המקורית.

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר