קורס עיצוב תצוגה תשע"ד: חלון הראווה של עדי שרון

עדכונים

קורס עיצוב תצוגה תשע"ד: חלון הראווה של עדי שרון

במסגרת קורס עיצוב תצוגה במחלקה לעיצוב תכשיטים, מתנסים הסטודנטים משנה ד' בתכנון, עיצוב והקמת חלונות ראווה עבור עבודותיהם האישיות ואנחנו מלווים אותם בתהליך החשיבה והיצירה:

עדי שרון // שנה ד' // סמסטר א', תשע"ה

  • מועד הקמת החלון: ינואר 2015
  • מיקום: כניסה לבנין מיטשל

​במלאכת העיצוב שלי אני מרבה להשתמש בחלקי Ready-Made תעשייתים, אותם אני מעבדת, צורפת ומעניקה להם פרשנות אישית. התכשיטים הנוצרים בסוף התהליך מתאפיינים בצורניות גיאומטרית ובכדי להבליט אותם בחלון הראווה החלטתי לעצב אותו באמצעות גריד מעולם השרטוט.

ניסיונות ראשונים: יצירת גריד תלת-ממדי באמצעות שכבות של נייר פרגמנט (יח"צ)"משחק" עם ניירות שרטוט אפשר לי לגבש גריד גיאומטרי שיתאים לשפת העיצוב שלי (יח"צ)

תהליך גיבוש ועיצוב שפת החלון התחיל מ"משחק" עם ניירות פרגמנט, באמצעותם יצרתי גריד שקוף למחצה שבהמשך הפך לרעיון המרכזי של חלל התצוגה.

תחילה ניסיתי להפוך את הרקע לתלת-ממדי באמצעות ניתוק קצוות הנייר המנוגדים, אך לאחר נסיונות רבים הבנתי שרקע גרפי יתאים יותר לתכשיטים שלי.

שימוש ב-Ready Made תעשייתי יוצר שפת עיצוב גיאומטרית (יח"צ)באמצעות חומרי גלם תעשייתיים יצרתי "מצע גרפי" עבור התכשיטים בחלון (יח"צ)

בהתאם לשפת העיצוב הגיאומרית-תעשייתית של התכשיטים שלי, בחרתי להשתמש בעיצוב החלון במוטות פלדה, פרספקס וקפיצים, באמצעותם יצרתי "מצע גרפי" לאובייקטים המוצגים. מלבד הזיקה הרעיונית לתכשיטים, הצבעוניות של חומרי הגלם הללו תרמה ליצירת אווירה תעשייתית בגווני אפור. 

כרקע עבור החלון השתמשתי בלוח פרספקס חלבי, המזכיר את נייר הפרגמנט בו התנסיתי בהתחלה, המזוהה עם יצירת רישומים וסקיצות. השתמשתי בשני צדי הלוח, כך שמבטו של המתבונן בו מתפקס לאזורים מסויימים אותם רציתי להדגיש, בעוד אחרים נותרים מעורפלים ומטושטשים. בתוך כך, מיקמתי את התכשיטים בגריד לא-שלם, כך שהוא מותיר מקום לדמיון ומעורר סקרנות. 

עוד מעט נהפוך לחלון ראווה: עדי מתחילה להציב את הפרויקט (יח"צ)

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר