סרטון הומוריסטי של 3 סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית על מצוקת הדיור הפך ללהיט ויראלי

עדכונים

סרטון הומוריסטי של 3 סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית על מצוקת הדיור הפך ללהיט ויראלי

אם לא מצאנו דירה לגור בה, לפחות נשיר על זה:  מי לא מכיר את התסכול הכרוך בחיפוש דירה? בתים במצב רעוע, בעלי נכסים תאבי בצע, דיירים עם דרישות מופרכות ושותפים הזויים, הם רק חלק קטן ממה שעובר על מי שנאלץ להתמודד עם המסע למציאת מקום מושלם להניח בו את הראש.

ההרפתקאה המפוקפקת שמציע שוק הנדל"ן התל-אביבי תורגמה על-ידי 3 סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית – מאיה טל, דור נחום ושלי צור – למחזמר משעשע ומקורי, שעד מהרה הפך ללהיט ויראלי ברשת עם עשרות אלפי צפיות ואינספור שיתופים ואיזכורים.

במסגרת הקורס "הלו וורלד", בהנחיית דורי אדר, התבקשו הסטודנטים לבחור קהילה אינטרנטית הקרובה לליבם וליצור פרויקט שיעסוק בנושא.

חיפוש דירה, גרסת המחזמר:

טל, נחום וצור בחרו בסוגיה המטרידה רבים מבני גילם, תוך ניסיון לגשת אליה בדרך חדשה. כך הפכו חוויות אישיות שלהם, כמו גם סיפורים ששמעו מחברים, לשיר פארודי המתאר חיפושי דירה בתל-אביב.

"קיבלנו פידבקים מדהימים", הם אמרו: "אנשים רבים הזדהו ומצאו את הנגיעה האישית שלהם בסצנות שבסרט – זה לגמרי לחץ על הכפתורים המתאימים, אם כי יש להודות שלא ציפינו לכזה הד ופירגון".

הקורס "הלו וורלד", המיועד לסטודנטים בשנה ד' בתכנית עיצוב למסך במחלקה לתקשורת חזותית, שם את הדגש על עבודה ברשת האינטרנט וקידום עצמי של הProjects. כך למעשה, העבודה אינה מסתיימת עם הגשתה, אלא הסטודנטים נדרשים לחשוב על אמצעי הפצה, על כותרות מזמינות, אימג'ים בולטים וטקסטים מושחזים. בנוסף, הם זוכים במידע שימושי ורב-ערך, כמו בניית פיץ' (טריילר לקידום הסרט בשלבי הפקתו), תימחור Projects ומציאת עבודה.

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר