ניהול, חשיבה מחוץ לקופסה: מנכ"ל חברת "פרוטרום" יספר על תעשיית הטעם והריח ועל ההצלחה הבינלאומית בשוק תחרותי

עדכונים

ניהול, חשיבה מחוץ לקופסה: מנכ"ל חברת "פרוטרום" יספר על תעשיית הטעם והריח ועל ההצלחה הבינלאומית בשוק תחרותי

בכל פעם שאתם אוכלים גלידה מול הטלוויזיה, מכרסמים חטיף ממכר, לוגמים מיץ סחוט מקרטון או מרוצים מהריח הרענן של משחת השיניים שלכם, סביר להניח שפגשתם מקרוב את מוצרי חברת "פרוטרום", שמפתחת ומייצרת טעמים וריחות עבור מגוון תעשיות.

איך הפך מפעל צנוע וקטן, שהוקם בשנת 1933, לתאגיד בינלאומי מוביל המגלגל מחזור שנתי של למעלה מחצי מיליארד דולר? אורי יהודאי, מנכ"ל חברת "פרוטרום" ב-15 השנים האחרונות, יתארח במחלקה להנדסת תעשייה וניהול ויספר על סיפור הצלחה עם טעם וריח.

פעילות החברה מבוססת כיום על שתי חטיבות – טעמים וחומרי גלם – והיא משווקת ומוכרת מוצרים לכ-15 אלף לקוחות בלמעלה מ-140 מדינות ברחבי העולם. היא נסחרת בבורסות של תל-אביב ושל לונדון ומחזיקה מערך שיווק ומכירות במוקדים שונים ברחבי אירופה, צפון אמריקה ואסיה. 

במסגרת סדרת ההרצאות "ניהול: חשיבה מחוץ לקופסה", יסקור יהודאי את דרכה של החברה לצמרת התעשייה הבינלאומית, תוך הצגת המהלכים שאפשרו את הפיכתה למובילה בתחומה. בתוך כך, יציגה את האתגרים עמם היא מתמודדת בשווקים השונים ויספר על ניהול סיכונים ומנועי צמיחה. 

אילוסטרציה בראש העמוד: Mike Behnken, Flickr – ברישיון שיתופי

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר