פורטפוליו-צ'אט: אברהם קורנפלד מספר איך מעצבים תדמית לאירועי סופשנה של מוסד מוביל

עדכונים

פורטפוליו-צ'אט: אברהם קורנפלד מספר איך מעצבים תדמית לאירועי סופשנה של מוסד מוביל

כבכל שנה, לכל תערוכת בוגרים יש הזמנה ותדמית משלה. ראשונות להפציע עם תדמית ואתר במיוחד לתערוכה הן שנקר והדסה. בדומה לשנה שעברה גם השנה עיצב את שתי התדמיות המעצב הסופר מוכשר אברהם קורנפלד – בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר, שהוא גם המייסד, שותף ובעלים של אנטייטלד.

היה לי העונג לשוחח עם אברהם על החופש שהוא לקח מעיצוב בשנה האחרונה, על התהליך של עיצוב התדמיות, מה צריך לקחת בחשבון, איך יוצרים תדמית לתערוכה של מוסד אקדמי עם מחלקות שונות אחת מהשנייה, האם באמת צריך תדמית גרפית לערוכת בוגרים ועוד.

"הדרייב העיקרי שלי לעשות את זה גם היום הוא לעשות עיצוב שאשכרה ירגש מישהו", מספר קורנפלד בראיון לעיתונאי העיצוב יובל סער ומוסיף כי "זה מצריך אומץ לשים את עצמך ככה על הקיר".

איך מתנהל תהליך העיצוב והמיתוג לאירועים בסדר גודל שכזה? קורנפלד מסביר כי "אחרי שאני מקבל את המידע אני בונה מפרט של כל מה שאני הולך לעשות – כל הפורמטים השונים ולוחות הזמנים".

"אני באמת חושב על דרכים לגרום לאנשים לבוא לתערוכה", אומר קורנפלד: "זה כל כך חשוב לי שהעיצוב יעבוד שלפעמים אני מרגיש שזה יותר חשוב לי מאשר להם. ולהם חשוב".

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר