לא יוצאים מהבית בשביל קניות: מנהל הפעילות העסקית של ebay בישראל הרצה על תהליכים ותמורות במסחר מקוון

חדשות ואירועים

לא יוצאים מהבית בשביל קניות: מנהל הפעילות העסקית של ebay בישראל הרצה על תהליכים ותמורות במסחר מקוון

בכמה מסתכם המסחר המקוון בישראל ואיך בונים אסטרטגיה מנצחת בשוק תחרותי ורווי? אלעד גולדנברג – מנהל הפעילות העסקית של ebay בישראל ומרצה במחלקה להנדסת תעשייה וניהול – התארח בסדרת ההרצאות "ניהול, חשיבה מחוץ לקופסה" וסיפר לסטודנטים על תהליכים ותמורות במסחר מקוון, בדגש על המתרחש בזירה הישראלית.

"במציאות הטכנולוגית של ימינו, כל עסק יכול להשתלב בתחום המסחר המקוון", אמר גולדנברג בהרצאתו והעריך כי "עיקר ההתפתחות של עסקים קטנים ובינוניים בשנים הקרובות תתמקד באפיקי מכירה אלו".

גולדנברג סיפר כי בשנת 2015 הסתכם המסחר המקוון בישראל בכ-7.5 מיליארד ש"ח והדגיש את נחיצותה של אסטרטגיית מסחר אלקטרוני לכל עסק בן ימינו השואף לצמוח ולהיחשף לזירה הגלובאלית. הוא הציג דוגמאות של אתרי מסחר ישראלים מובילים מתחום ההלבשה, התיירות ומוצרי הצריכה הביתיים וסקר את מעמדם של מנועי השוואת המחירים דוגמת Zap ו-Mobi.

הישראלים מוציאים 7.5 מיליארד דולר בשנה בקניות מקוונות (אילוסטרציה: Jorge Franganillo, Flickr – ברישיון שיתופי)

גולדנברג עומד מאחורי חטיבת הפעילות העסקית של ענקית המסחר המקוון ebay בישראל ואחראי על החיבור בין העולמות המרכזיים שלה: הקונים והמוכרים. מאז הוקמה השלוחה הישראלית של המותג, זכו עסקים קטנים וגדולים לפלחי שוק חדשים בזירה הבינלאומית, תוך שיפור מתמיד של חוויית הקניה והמכירה. 

קודם לתפקידו הנוכחי, שימש גולדנברג כראש מחלקת התוכן של ebay במרכז הפיתוח של החברה בישראל והיה מנהל מוצר ופרויקטים בחברות בינלאומיות מובילות, בהן: M-Systems, SanDisk ו-Modu mobile. בשנים האחרונות הוא מלמד קורס אקדמי ייחודי – אותו פיתח – בנושאי הליבה של המסחר באונליין.

בראש העמוד: אלעד גולדנברג (משמאל) מקבל אות תודה בסיום הרצאתו מראש המחלקה להנדסת תעשייה וניהול, ד"ר אלעד הריסון (צילום: אחיקם בן-יוסף)

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר