לירוי שופן, מרצה ביחידה להיסטוריה ופילוסופיה, מתראיין על הצומת שבו נמצאים מותגי אופנה ישראלים

עתונות

לירוי שופן, מרצה ביחידה להיסטוריה ופילוסופיה, מתראיין על הצומת שבו נמצאים מותגי אופנה ישראלים

"הצומת שבו נמצאים כעת מותגי אופנה ישראלים עממיים הוא קריטי. מתברר שב2023- אין להם שום יתרון מובהק. לקהל היש­ראלי יש כבר ניסיון של שני עשורים עם נגישות גבוהה למות­גים זולים יותר, אופנתיים יותר ומהירים יותר", אומר לירוי שופן, תאורטיקן אופנה, מרצה ביחידה להיסטוריה ופילוסופיה בשנקר וחוקר באוניברסיטה העברית. שופן מסביר שמותגי אופנה מהירה ותיקים שיש להם סניפים בישראל, כמו זארה או h&m מציעים זמני תגובה טובים יותר למגמות, קולקציות קפסולה עם מעצבים ידועי שם ומיתוג שכולל פרנזטורים ופרזנטוריות בינלאומיים. לצ­דם, מותגים כמו שיין או אסוס, שהם הדור החדש של האופנה המהירה ("אופנה אולטרה מהירה"), אמנם מוותרים על סניפים פיזיים, אבל יש להם דריסת רגל ניכרת בארץ, הודות למערך מק­וון משומן.

לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן!

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר