יוסי קצב, מרצה במחלקה לעיצוב אופנה, כחלק מכתבה על עולם האופנה העכשווי

עתונות

יוסי קצב, מרצה במחלקה לעיצוב אופנה, כחלק מכתבה על עולם האופנה העכשווי

"זה אולי מוזר, אבל בקורונה אנשים קנו יותר בגדים", אומר יוסי קצב, מעצב ומרצה בכיר בשנקר. "כל חברות האופנה הרוויחו, כי לא היה מה לעשות. אנשים ישבו בבית וקנו בגדים. אמנם בגדי יותר בית ונוחות, אבל קנו. היה צורך לבזבז כדי להרגיש את החיים. היתה תחושה שמשהו מטל­ טל עומד להשתנות בתחום האופנה, וגם הלוגומאניה נמאסה על אנשים. אם פעם הלוגו יצר את הסטייל, עכשיו אנחנו כבר לא צריכים אותו. למעשה, אנחנו חוזרים אחורה בזמן, אל המקום שבו האופנה התחילה, בלי לוגו ובלי לצעוק את המותג. "ברגע שהמותגים הגדולים, כמו לואי ויטון או בלנסיאגה, התחילו שיתופי פעולה עם השמות החמים של עולם המוזיקה, כמו פארל וויליאמם וקניה ווסט, הם שינו את קהל היעד. התחיל שיווק מאוד אגרסיבי שאולי מתאים לעולם המוזיקה, אבל פחות לאלו שמעניין אותם הבגד עצמו. זה אולי עשה חסד למכירות, אבל פגע בקהל היעד הקבוע שהיה להם עד כה".

לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן! 

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר