נכון לעכשיו: ורד פנואלי, התואר שני לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים בשנקר

עתונות

נכון לעכשיו: ורד פנואלי, התואר שני לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים בשנקר

'"

rn

מתוך מגזין פורטפוליו // כתיבה: יובל סער

 

מתלהבת מהצורה שבה חשיבה משחקית מאפשרת לייצר חוויות משמעותיות; מאמינה שבוגרות התכנית יסללו את הדרך לנשים נוספות בתחום: ורד פנואלי מסכמת סמסטר בראשות התואר השני לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים בשנקר.

 

יובל: הי ורד, בוקר טוב, מה שלומך? איפה אני תופס אותך ואיך את מתמודדת עם כל הקורונה שבאוויר?

 

rn

rn

ורד: בוקר טוב. אני בבית, כמו כולם. צופה מהמרפסת על הנוף הפרברי של הוד השרון. הרבה קורונה באויר. בשנקר נערכנו במהירות שיא להעביר את כל השיעורים להוראה מרחוק. האמת שאנחנו עובדים מסביב לשעון בשבועות האחרונים. החיים באונלין תופסים הרבה יותר מקום מהחיים באוף ליין

 

rn

rn

יובל: זה נכון… תהיתי אם לסטודנטים של גיימינג, שמלכתחילה חלק ניכר מעיסוקם הוא מול מסך, המעבר עבר יותר בקלות.

 

>> לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן!

 

ורד: עבר בקלילות. קשה לקרוא לזה אפילו מעבר 🙂 כשהודענו להם שאנחנו עוברים ללמד מרחוק ומקווים שהם יצליחו להתמודד עם זה, רוב התגובות היו משיכת כתף וירטואלית ואמירות בסגנון שלא הרבה ישתנה אצלם. הם הראשונים להודות שהם מעבירים את רוב חייהם אונליין. אנחנו מלמדים בזום, משתמשים בגוגל דרייב ובווטסאפ. אבל השיחות ממשיכות ביניהם במשחקים אונליין ביחד ובקבוצות עבודה משותפות בדיסקורד (הווטסאפ של הגיימרים).

 

יובל: מי זה הם? מי הסטודנטים? בני כמה הם? מה הרקע שלהם? (ובמילים אחרות: מה צריך להיות כדי לעשות תואר שני אצלכם…).

 

ורד: ברובם הם אמנים ומעצבים שכבר פועלים הרבה זמן בזירה האמנותית – כמו שרון פדידה שאתה בטח מכיר, או דינה לוי האוצרת. אחרים סטודנטים בוגרי מחלקות לתקשורת חזותית, בוגרי מדעי המחשב, ומספר סטודנטים המגיעים עם תואר ראשון מלימודי  סוציולוגיה, פסיכולוגיה ותקשורת. תנאי הקבלה הם תואר ראשון בהצטיינות. כלומר ממוצע של 85 ומעלה. בוגרי פקולטות בעיצוב, מדעי המחשב, מדעי החברה והאמנויות.

 

יובל: עד כמה צריך רקע בתכנות ומחשבים?

 

ורד: אין צורך בידע מוקדם בתכנות ומחשבים. הלימודים הם אינטר־דיסציפלינריים. כל הסטודנטים מחוייבים בקורסי מבוא בתכנות ובפיתוח קונספט והדמיה. בשנה הראשונה כל הסטודנטים לוקחים קורס של שיטות וכלים בתכנות משחקים דיגיטליים. הכיתה מתפצלת לשתי כיתות: כיתה אחת לומדים הסטודנטים שכבר יש להם רקע בתכנות, זאת רמת המתקדמים. בכיתה אחרת לומדים הסטודנטים חסרי רקע בתכנות, כיתת המתחילים המטרה היא שכל מעצב יידע לתכנת.

 

rn

rn", #, #'

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר