בימת הדיקן: ארז פלג מסביר איך להפוך פרויקט ביג דאטה לדבר הגדול הבא

הרצאה

בימת הדיקן: ארז פלג מסביר איך להפוך פרויקט ביג דאטה לדבר הגדול הבא

הבאז שמאחורי Big Data התחלף בשנה האחרונה לסיפורים של השקעות אין סופיות ללא תוצאות, תביעות משפטיות מהדהדות ולהמלצות מעצבנות שכולנו חווים בעת גלישה לאתרים "חכמים". הגורם שמאחד את כל הכשלונות האלו הינו גישה לפרויקט ביג דאטה כאל פרויקט טכנולוגי ולא כאל פרויקט עסקי.

ארז פלג, יועץ לארגוני ענק במשק הישראלי בכל הנוגע לשימוש מושכל במידע  ניהל במשך שלושים השנים האחרונות חברות המתמחות בפרויקטים עסקיים מבוססי מידע וכעת מגיע ל"בימת הדיקן" כדי להרצות על בדיוק על נושאים אלו. לקראת המפגש, מתבקשים הסטודנטים ללמוד את תכונותיהן של סוגי הבירות הנפוצות במדינת ישראל, ולחשוב על מענה לסוגיה הבאה: "בפרויקט ביג דאטה נמצא כי גברים צעירים, נוהגים לעשות קניות בימי חמישי בערב. בסל הקניות נמצא כי גברים אלו קונים בין היתר חיתולים ובירות. והשאלה: לאור מחקרכם, איזו בירה יש למקם בסופר לצד מדף החיתולים".

בראש העמוד: Photo by Markus Spiske on Unsplash

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר