"איך שברנו את מונופול הגילוח בישראל?" קרן רגב מספרת על שיווק דיגיטלי בשוק רווי

הרצאה

"איך שברנו את מונופול הגילוח בישראל?" קרן רגב מספרת על שיווק דיגיטלי בשוק רווי

בעולם בו מותגים מבוססים נלחמים על כל לקוח, איך שוברים מונופולים? קרן רגב מגיעה לקורס "אסטרטגיה דיגיטלית יישומית" בהנחיית יהב לוי כדי לספר כיצד הצליחה לפרוץ את שוק הגילוח הישראלי, להדגים יישום של התיאוריה הנלמדת בשיעור ולהראות איך נלחמים בדיגיטל בשוק רווי מול מתחרה ענק ובינלאומי. קרן רגב היא שותפה באקסבלייד ויזמית עסקית. בעלת נסיון של מעל 15 שנה בהיי-טק, יועצת למיזמים עסקיים, שימשה בעבר סמנכ"ל מוצרים ושיווק בחברת סטארט-אפ בינ"ל שגייסה מעל 30 מיליון דולר, ודירקטור פתרונות לקוח בקומברס. בעלת תואר שני במנהל עסקים במסלול יזמות והיי-טק. 

חברת אקסבלייד הוקמה לפני 5 שנים כחברה המתמחה במסחר אלקטרוני, שיווק יצירתי וחכם ובניית מותגים בעולם הדיגיטל. החברה רשמה הצלחה כאשר תוך פחות מ- 3 שנים בנתה דיגיטלית את מותג הגילוח הפרטי החזק בישראל עם עשרות אלפי לקוחות.לפני כשנה וחצי החברה השיקה אתרים ומותג חדש וצומח בעולם תוספי התזונה ומוצרים נלווים. בבעלות החברה ותחת תפעולה 9 אתרי מסחר, המבוססים על פלטפורמת אתר גמישה ומהירה.

אל תחמיצו: לעמוד האירוע בפייסבוק לחצו כאן!

צילום: Photo by rawpixel.com on Unsplash

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר