איך מייצרים קמפיינים שעובדים בדיגיטל? עירית פרנק תתארח בבית-הספר להנדסת תעשייה וניהול למפגש סטנדאפ דיגיטלי

הרצאה

איך מייצרים קמפיינים שעובדים בדיגיטל? עירית פרנק תתארח בבית-הספר להנדסת תעשייה וניהול למפגש סטנדאפ דיגיטלי

הפיכתה של רשת האינטרנט לחלק בלתי נפרד מחיינו הובילה מהפכה גם בעולם הפרסום: נתחי התקציב המופנים לערוצים הדיגיטלים גדלים משנה לשנה, לאחרונה אף עקפו את הפרינט והם ממשיכים להתחזק. הכלים החדשים שמציעה הזירה המקוונת דורשים מהמפרסמים להתאים את עצמם לעולם החדש ולפצח את השאלה: איך מייצרים קמפיינים שעובדים בדיגיטל?

עירית פרנק – מומחית בשיווק דיגיטלי ובעלת סטודיו הבוטיק Buzzz – תתארח בבית-הספר להנדסת תעשייה וניהול ותספר על פרסום חכם בעידן הדיגטלי ועל הדרכים ליצור תוכן איכותי בעל ערך שיווקי. במסגרת קורס "ניהול קמפיינים מקוונים ומדיה חברתית", בהנחיית יהב לוי, תציג פרנק את אחורי הקלעים של המדיה הדיגיטלית של ימינו ותשתף בתובנות על מיקסום משאבים לעסקים קטנים כגדולים. 

פרנק מתמחה בבנייה חכמה של מערך שיווק דיגיטלי, תוך התווית תוכניות עבודה ארוכות וקצרות טווח וגיבוש תוכן איכותי לקהל היעד של המפרסמים. היא מציעה כלים למיצוי הפוטנציאל העסקי בזירה המקוונת, תוך מדידה וניתוח ערכם והשגת "לידים" ולקוחות. 

בראש העמוד: דימוי מתוך פרויקט הגמר של אור טוביאס, בוגר המחלקה לתקשורת חזותית (יח"צ)

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר