ערב מחלקתי של התכנית לתואר שני בעיצוב: בואו לשמוע מבוגרי התכנית על מחקריהם ועבודתיהם ועל המסלול האקדמי שעברו

כנסים

ערב מחלקתי של התכנית לתואר שני בעיצוב: בואו לשמוע מבוגרי התכנית על מחקריהם ועבודתיהם ועל המסלול האקדמי שעברו

מה לומדים בתכנית לתואר שני בעיצוב ואיך משלבים בין מחקר תיאורטי ומעשי? בואו להכיר את תכנית המוסמכים הייחודית של שנקר בערב מחלקתי בהשתתפות סטודנטים, בוגרים ומרצים. במסגרת האירוע, יספרו בוגרי התכנית לתואר שני בעיצוב על המסלול האקדמי, המחקרי והיצירתי שעברו במהלך לימודיהם בשנקר וישתפו בתובנות ומחשבות על הערך המוסף שרכשו לאורך הדרך.

המפגש המחלקתי יאפשר להתוודע למגוון עולמות התוכן של התכנית לתואר שני בעיצוב, המאגדת מעצבים ויוצרים מתחומי דעת שונים, ולהתרשם מהישגיהם ומחקריהם הייחודיים.

מסע עיצובי בעקבות האובדן: פרט מפרויקט הגמר של דניאל שריה (יח"צ)

ישתתפו באירוע:

    • מעצב האופנה והטקסטיל דורון זאבי – מרצה במחלקה לעיצוב טקסטיל ובוגר שלה – יספר על פרויקט הגמר שלו "שמחות קטנות", במסגרתו חקר את מסורת תשמישי הקדושה היהודיים ותוצריו הוצגו בתערוכת יחיד מוערכת.
    • מהו תכשיט? יעל אוליאל, שעם תום לימודיה לתואר שני בעיצוב השתלבה בסגל ההוראה של המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר, תציג את עבודת התזה בה ניסחה הגדרה חדשה וייחודית לתחום עיצוב התכשיטים, אותה היא מתעתדעת להמשיך בלימודי דוקטורט.
    • המעצבת והיזמית אמה מרגריטה ארנסט – מרצה במחלקה לעיצוב תעשייתי ובוגרת המחלקה לתקשורת חזותית ותכנית ההאצה ACT Design Accelerator – תספר על מחקרה "גוף לובש תנועה".
    • מלכה – בלוגזין לנשים שוות: מיכל יהודאי תספר על ה"בלוגזין" (הלחמה של "בלוג" ו"מגזין") – פורמט תקשורתי חדש, המשלב בין העיתונות המודפסת לבין האינטרנט ועוסק בנשים ובנשיות.
    • המעצבת דניאלה שריה – בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר – תספר על קולקציית התכשיטים שיצרה בעקבות טראומה אישית ומשפחתית.
    • שרון שמאי-זהבי תציג את עבודת המחקר שכתבה על ההיסטוריה של התלבושת האחידה בישראל בין השנים 1980-1950.

הכירו את דורון זאבי, בוגר התכנית לתואר שני בעיצוב:
התכנית לתואר שני בעיצוב, בראשה עומד מר איציק רנרט, מציעה השכלה נרחבת בתחומי העיצוב, בדגש על חשיבה עיצובית וחדשנית ושילוב בין מחקר תיאורטי ומעשי. מערכת הלימודים משלבת בין עבודת סטודיו לניהול מחקר ביקורתי, תוך הבנה והעמקה של אסטרטגיות עיצוביות, רכישת מיומנויות לימוד עצמאיות, הבנת שיטות העיצוב העכשווי וצבירת יכולת ניתוח ומחקר לקידום ההתפתחות המקצועית.

בראש העמוד: פריט מפרויקט הגמר של דורון זאבי "שמחות קטנות" (צילום: אחיקם בן-יוסף)

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר