ויקטוריה ימצוב
קונטרולר למשחקי יריות מגוף ראשון, שמתמקד במחוות של גוף השחקן בהשראת תנועות השימוש בכלי נשק.

ויקטוריה ימצוב| קונטרולר למשחקי מחשב

הנחייה: אמיר ליפסיקס, דניאל לבוביץ', אורן שיינמן

קונטרולר למשחקי יריות מגוף ראשון, שמתמקד במחוות של גוף השחקן בהשראת תנועות השימוש בכלי נשק. משחק יכול לתפקד ככלי לעיבוד סיטואציות מהחיים, לעיכולן וללימוד מהן. מחקרים מצביעים על כך שהפעלת הגוף בזמן משחק מחשב מעצימה את החוויה האימרסיבית ושואבת את השחקן לתוך המשחק. בעת הפעלת הקונטרולר המשתמש "נדרך" לכדי פעולה. סט של תנועות ומחוות גוף מהווה בסיס למשחק דינאמי. תפעול האובייקט מצריך הפעלה של חלקי גוף שונים במחוות גדולות יותר מאלו שמקובל לבצע באמצעות קונטרולר קלאסי. הפרויקט מציע דרך התמודדות עם נושא מורכב (הנאה מירי), באמצעות התמקדות באביזרים לעולם הגיימינג.

תגיות: גיימינג, משחקי מחשב, משחקים, כלי נשק

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר