דור פרץ
ניתוק יחידת המנוע מהרכב, כולל יחידת ההיגוי, על מנת לחבר אותה לכלי רכב נוספים במטרה להוזיל עלויות של רכבים חדשים
ניתוק יחידת המנוע מהרכב, כולל יחידת ההיגוי, על מנת לחבר אותה לכלי רכב נוספים במטרה להוזיל עלויות של רכבים חדשים
ניתוק יחידת המנוע מהרכב, כולל יחידת ההיגוי, על מנת לחבר אותה לכלי רכב נוספים במטרה להוזיל עלויות של רכבים חדשים
ניתוק יחידת המנוע מהרכב, כולל יחידת ההיגוי, על מנת לחבר אותה לכלי רכב נוספים במטרה להוזיל עלויות של רכבים חדשים
ניתוק יחידת המנוע מהרכב, כולל יחידת ההיגוי, על מנת לחבר אותה לכלי רכב נוספים במטרה להוזיל עלויות של רכבים חדשים

דור פרץ|POLAR+ | מכונית מודולרית

הנחייה: רן קזס, גלעד דוידי

הסטודנט, שליח וולט חובב ספורט אקסטרים, התחיל את הפרויקט במחקר על ניידות וכלי רכב חשמליים. הוא חשב על רכב עירוני חדש וזול. במהלך המחקר נחשף הסטודנט לשיטה שמקובלת בערים עניות בעולם – ניתוק יחידת המנוע מהרכב, כולל יחידת ההיגוי, על מנת לחבר אותה לכלי רכב נוספים במטרה להוזיל עלויות של רכבים חדשים. הפרויקט מבקש לבחון כיצד ניתן להטמיע מודולוריות מהסוג הזה ברכבים מודרניים. 

עיקרון הניתוק של יחידת ההנעה מוביל למספר רב של קונפיגורציות מעניינות לרכבים. עבור POLAR+ נבחר החיבור בין הקונפיגורציות הפופולריות ביותר – רכב ואופנוע. הרכב שעוצב במסגרת הפרויקט הוא רכב חשמלי בעל יכולות נסיעה בשטח ובדרכים עירוניות. כאשר רוצים ליהנות מהיתרונות של אופנוע ומחווית הנסיעה שהוא מציע, ניתן לנתק את האופנוע מתוך הרכב ולנסוע בו באופן עצמאי. 

תגיות: רכב חשמלי, מודולרי, אופנוע חשמלי, ניידות, תחבורה

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר