הפרויקט מתמקד בשיפור איכות, יעילות ומהירות השירות בחנות אופניים בהרצליה באמצעות שיפור טכנולוגי.

אלה אטיאס ומיקה האוזר | שיפור איכות, יעילות ומהירות השירות בחנות אופניים באמצעות טכנולוגיה

הנחיה: מיכל בן דוד 

הפרויקט מתמקד בשיפור איכות, יעילות ומהירות השירות בחנות אופניים בהרצליה באמצעות שיפור טכנולוגי.

ניתוח הנתונים העלה בעיות בניהול מלאי, חוסר סדר בתהליך השירות וניהול לא אפקטיבי של הזמן והמשאבים. הפתרונות המוצעים כוללים אוטומציה של תהליכים בעזרת מערכת מידע, ניהול יעיל של מחסן ושיפור חוויית הלקוח באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.

 

תגיות: שירות, אופניים, אוטומציה, לוגיסטיקה, מערכות מידע, חויית לקוח

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר