הדר בר נוי | Cherry on top
הנחיה: עידית ברק, אנה וקסלר
בשנות ה-50, לאחר מלחמת העולם השנייה, החלה פריחה כלכלית בארה"ב, אך נשים שעבדו בזמן המלחמה חזרו לתפקיד עקרות בית. משרדי פרסום רבים השתמשו בנשים לקידום מוצרים, כשהן משמשות כדמות המרכזית בפרסומות. החפצת נשים בפרסומות ממשיכה גם היום. הקולקציה "ארט טו וויר" שואבת השראה מעולם המזון והאפייה, כאשר תהליך היצירה דומה לבישול אקספרימנטלי עם שימוש בחומרים לא קונבנציונליים ועבודה עם אביזרים כמו מזלף ומרדד. הקולקציה מתמקדת בצבעוניות "השמחה" של שנות ה-50 – אדום, ורוד ולבן, עם נזילות ושיבושים להדגשת מה שמסתתר מתחת לנראות המושלמת של עקרת הבית
תגיות: העצמה נשית, מעמד האישה