למידה משולבת ודיגיטלית
למידה משולבת יוצרת למידת ״כלאיים״ בעזרת מסלול למידה חוצה גבולות. למידה זו משלבת בצורה מחושבת ומתודולוגית שלושה צירים: מרחב, זמן והרכב חברתי.
• מרחב: למידה ׳פנים אל פנים׳ מול ׳למידה מקוונת׳.
• זמן: למידה ׳סינכרונית׳ מול ׳א–סינכרונית׳.
• הרכב החברתי: למידה חברתית מול יחידנית.
המרכז מקדם עיצוב הוראה-למידה מותאמות טכנולוגיה. הגדרה זו היא פתח למנעד רחב של אפשרויות הנעות על הסקאלה שבין קורסים משולבים (היברידיים) המשלבים הוראה-למידה פנים אל פנים ורכיבים דיגיטליים ועד לקורסים מקוונים מלאים.
הוראה מקוונת
דוגמאות ועצות לניהול כיתות ושיעורים המשלבים למידה מקוונת והיברידית
- מקבץ עצות במעבר להוראה מקוונת – מסמך סיכום ממגוון רחב של סדנאות והשתלמויות בהוראה מקוונת
- ניסוח פניה ללומדים במהלך למידה דיגיטלית – דוגמאות שימוש בתקשורת בין מרצה ללומדים דיגיטלית
- מקבץ עצות לניהול שיעור פיזי בשילוב לומדים מרחוק – איך לנהל שיעור המשלב לומדים מקרוב ומרחוק
המרכז מזמין מרצים.ות, חוקרים.ות, מעצבים.ות, סטודנטים.ות ונציגי.ות מוסדות אקדמיים – להציע שיתופי פעולה ולקדם מחקר בתחומי הפדגוגיה המשולבת והדיגיטלית. מוזמנים ליצור איתנו קשר לחשיבה ועשייה משותפת.