ניהול, חשיבה מחוץ לקופסה: הרצאה אודות היווצרתו של הצרכן הישראלי החדש והשפעתו על עולם הקמעונאות

עדכונים

ניהול, חשיבה מחוץ לקופסה: הרצאה אודות היווצרתו של הצרכן הישראלי החדש והשפעתו על עולם הקמעונאות

כיצד השתנה אופיו של הצרכן הישראלי בשנים האחרונות ומה גרם לכך? הכלכלנית והמאמנת העסקית מירב איינשטיין-סיאנו תפתח את סדרת ההרצאות השנתית "ניהול: חשיבה מחוץ לקופסה" ותעסוק בהיווצרותו של הצרכן הישראלי החדש והשפעתו על עולם הקמעונאות.

איינשטיין-סיאנו היא בעלת תואר תואר שני בהצטיינות במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת חיפה, שם גם השלימה תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים. היא בעלת תעודת מאמנת אישית ועסקית מומחית מהטכניון ומכהנת כסמנכ"לית בחברת התכנון, הייעוץ והמסחר צ'מנסקי בן-שחר ושות'.

במסגרת הרצאתה במחלקה להנדסת תעשייה וניהול, תסקור איינשטיין-סיאנו את השינויים המאקרו-כלכליים בעשור האחרון, שהובילו ליצירתו של ה"ישראלי החדש" ועל השפעותיהם על השווקים הקמעונאיים השונים. 

(צילום התמונה הראשית: StateofIsrael, Flickr – ברישיון שיתופי)

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר