בוררים את המחט בערימת השחת: איך עושים סדר באוקיינוס המידע ברשתות החברתיות ומפיקים מכך תועלת עסקית?

עדכונים

בוררים את המחט בערימת השחת: איך עושים סדר באוקיינוס המידע ברשתות החברתיות ומפיקים מכך תועלת עסקית?

מחשבות, רעיונות, זכרונות, תמונות, קישורים וביקורות: מדי יום מפרסמים הישראלים כחצי מיליון (!) פוסטים ברשתות החברתיות ומספרים מה עובר עליהם, מה מפריע להם ומה הם רוצים. מסקירה עולמית של רשת האינטרנט, עולה כי 94.3% ממשתמשי האינטרנט בישראל מבלים כשליש מזמן הגלישה שלהם ברשתות חברתיות. מה משמעותו של המידע הזה וכיצד ניתן להתמצא בו במרחב הנע בין הפרטי לציבורי?

רביב טל – מנכ"ל חברת Vigo (מקבוצת יפעת), המתמחה בניטור מידע מהרשתות החברתיות – יתארח במחלקה להנדסת תעשייה וניהול ויספר על הדרכים לעשות סדר באוקיינוס המידע האינסופי המציף אותנו מדי רגע.

תחת הכותרת "בוררים את המחט בערימת השחת" יציג טל טכנולוגיות חדשניות לניטור מידע, פלטפורמות ופתרונות להתמודדות עם המתפרסם ברשתות החברתיות והדרכים בו ניתן להשתמש בתוכן זה לצרכים עסקיים ואסטרטגיים של ארגונים וחברות.

בראש העמוד: אילוסטרציה של Sean MacEntee, Flickr (ברישיון שיתופי)

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר