ג'ון קונלון, מבכירי תאגיד התקשורת Viacom, התארח במחלקה לעיצוב אופנה

עדכונים

ג'ון קונלון, מבכירי תאגיד התקשורת Viacom, התארח במחלקה לעיצוב אופנה

מ-MTV עד לקומדי-סנטרל: תאגיד הבידור הבינלאומי Viacom חולש על למעלה מ-160 ערוצים בהם צופים כ-600 מיליון בני אדם ברחבי העולם. ג'ון קונלון, סגן נשיא חטיבת הResearch של החברה בבריטניה, ישראל, אוסטרליה, רוסיה, ומרכז ומזרח אירופה, נשא דברים בפני סטודנטים משנקר וסיפר להם על הדור הבא של תוכן ושיווק.

במסגרת תפקידו מפקח קונלון על כל פעילות הResearch של החברה עבור ערוצי ניקלודיאון, MTV וקומדי סנטרל בישראל וברחבי אירופה ומתמקד בהדרכה ותמיכה בפיתוח היחידות העסקיות של Viacom. בשנים האחרונים הטביע את חותמו על פני התאגיד והשפיע על מרבית התכנים אליהם נחשפים מאות מיליוני צופים, חלקם הגדול בני נוער וצעירים.

בהרצאה שנתן לסטודנטים עסק קונלון בממצאים בולטים מהResearchים האחרונים ופורצי הדרך שערכו בשנים האחרונות בערוץ המוזיקה הפופולארי MTV. בין היתר בחנו באופן מקיף וחסר תקדים את דור המילניום (דור ה-M) בישראל וברחבי העולם ובדקו את הקשרים ההדוקים בין התכנים המשודרים בטלוויזיה והרשתות החברתיות. 

חברת התקשורת הבינלאומית Viacom – מהגדולות והרווחיות בעולם – מתמחה בענפי הטלוויזיה בכבלים ובלוויין ובהפצת סרטי קולנוע. התאגיד מחזיק באולפני פרמאונט וביותר מ-160 רשתות שידור פופולריות בעולם, בהן MTV, קומדי סנטרל, ניקלודיאון ו-VH1. בין התוכניות הבולטות המשודרות בערוצים אלו ניתן להזכיר את חוף ג'רזי, בובספוג וה-Daily Show עם ג'ון סטיוארט.

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר