בן לוקח בן: סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית יצרו פרויקט מקורי לקידום המודעות לברית הזוגיות

עדכונים

בן לוקח בן: סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית יצרו פרויקט מקורי לקידום המודעות לברית הזוגיות

סוגיית הנישואין החד-מיניים ממשיכה לעורר סערה במערכת הפוליטית של ישראל, כמו גם דיון ציבורי ער וטעון.

לאחרונה שב הנושא לסדר היום, בעקבות ההצעה להעניק נקודות זכות במס הכנסה לזוגות להט"בים וההתנגדות החריפה בעקבותיה. חזי יעקב וארנון לקס – סטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית – יזמו קמפיין אורבני לקידום ברית הזוגיות, במרכזו המסר: לכל אדם הזכות להינשא, בלי קשר לדת, מוצא, מין או מגדר.

"רצינו לעשות קמפיין שיעורר את המודעות הציבורית לגבי נישואין חד מיניים בישראל", סיפרו השניים בראיון לערוץ הגאווה של Mako על הפרויקט, אותו ביצעו במסגרת הקורס "הלו וורד" בהנחיית דורי אדר: "החלטנו לעורר מודעות בקרב אנשים לנושא, בתקווה שהמסר יהדהד רחוק. אם תהיה עזרה לקמפיין בסדר גודל גדול יותר נשמח לעשות ימים נוספים כאלו".

בלב הסואן של מרכז תל-אביב הציבו השניים שלט ענק ועליו דמויות של זוג גברים/נשים בגודל מקור. במקום פנים הותירו פתחים בגודל הראש והזמינו את העוברים ושבים להצטלם ולהביע תמיכה עם נושא תחום הזוגיות.

הקורס "הלו וורלד", המיועד לסטודנטים בשנה ד' בתכנית עיצוב למסך, שם את הדגש על עבודה ברשת האינטרנט וקידום עצמי של הProjects.

עבור הסטודנטים המשתתפים בקורס העבודה אינה מסתיימת עם הגשתה, מאחר שהם נדרשים לחשוב על אמצעי הפצה, על כותרות מזמינות, אימג'ים בולטים וטקסטים מושחזים. בנוסף, הם זוכים במידע שימושי ורב-ערך, כמו בניית פיץ' (טריילר לקידום הסרט בשלבי הפקתו), תימחור Projects ומציאת עבודה.

פרויקט נוסף שצמח בקורס וזכה לחשיפה יוצאת דופן הוא המחזמר ההומוריסטי של מאיה טל, דור נחום ושלי צור העוסק במצוקת הדיור בתל-אביב. הסרטון שיזמו השלושה הפך עד מהרה הפך ללהיט ויראלי ברשת, עם עשרות אלפי צפיות ואינספור שיתופים ואיזכורים בכלי התקשורת.

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר