וואלה! אופנה: "במותג שלנו HANNAH חשוב לנו להיות מעצבים ישראלים, אבל הסטנדרט שלנו הוא בינלאומי"

עדכונים

וואלה! אופנה: "במותג שלנו HANNAH חשוב לנו להיות מעצבים ישראלים, אבל הסטנדרט שלנו הוא בינלאומי"

מבט ראשוני ושטחי בקולקציה החדשה של HANNAH, מותג האופנה הטרי של צמד המעצבים ניר גואטה ורותם גואטה-מינץ – בוודאי יגרום לכם להגיד "הא? כבר ראינו כזה". מבט מעמיק יותר, כזה שחוצה את גבולות הדו-ממד של גלילה באינטרנט, מגלה כי לא מדובר בעוד מותג אורבאני מינימליסטי על טהרת היוניסקס – אלא באחד המותגים היותר מרגשים שנוצרו כאן.

זוהי בסך הכל הקולקציה השנייה של בני הזוג לחיים ולעבודה, אשר הכירו בשנקר ונישאו לאחר מכן. עם זאת חבלי הלידה של המותג הצעיר והבוסריות שהייתם מצפים לה מטבע הדברים – כל אלו אינם ניכרים כלל. להפך, הרבה זמן לא נצפה כאן מותג קז'ואלי מדויק ומוקפד כל כך עד רמת התפר הכי איזוטרי בפריט הכי בסיסי לכאורה. לא יהיה מוגזם אף לומר כי השניים מנסחים רף חדש וגבוה במיוחד של איכות.

"הרעיון הוא כן להציע מלתחה שלמה ולא רק קז'ואל, אבל גם שבגדי הערב יהיו בסגנון קולי יותר", מחדדת רותם וקושרת זאת למגמה שעדיין רווחת בארץ בכל הנוגע לתפיסה של בגדי ערב. "אופנה בארץ בדרך כלל נקלעת לסטיגמה של בגדי ערב ושמלות כלה, אבל המנעד הרבה יותר רחב מזה".

סקירת רזומה מהירה של בני הזוג מבהירה מנין הגיעה הכמיהה האיכותית: עוד בזמן לימודיו התמחה ניר (36) אצל אלי טהרי בניו יורק, ובסיומם התקבל לעבוד בבית האופנה הנחשב מרג'יאלה וכן ברשת בנטון האיטלקית. רותם (29) התמחתה ברשת מרקס אנד ספנסר הבריטית בלונדון, כשאת הפרקטיקה רכשה בתור מנהלת הסטודיו של מעצבת האופנה המקומית פזית קידר.

אז מדוע להיאבק בארץ ולא לנסות להתבסס מעבר לים? משיבה רותם באופן חד משמעי: "חשוב לנו להיות מעצבים ישראלים, אנחנו אוהבים להיות פה, אבל הסטנדרט שלנו הוא בינלאומי".

מה מתכננים בני הזוג גואטה בהמשך הדרך? לקריאת הראיון המלא ב"וואלה! אופנה" לחצו כאן!

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר