הבעלים והמייסד של מותג האופנה הבינלאומי "דיזל" התארח בשנקר עם המנהל הקריאטיבי של החברה: "נתקלנו ברעיונות מלאי השראה"

עדכונים

הבעלים והמייסד של מותג האופנה הבינלאומי "דיזל" התארח בשנקר עם המנהל הקריאטיבי של החברה: "נתקלנו ברעיונות מלאי השראה"

"אנחנו שמחים ונלהבים להיות כאן, נתקלנו בהרבה רעיונות מרגשים ומלאי השראה": כך פתח מר רנצ'ו רוסו, הבעלים והמייסד של מותג האופנה הבינלאומי "דיזל", את ההרצאה המשותפת שנתן לסטודנטים ולמרצים של המחלקה לעיצוב אופנה יחד עם ניקולא פורמקטי, המנהל הקריאטיבי של החברה. במסגרת ביקור מיוחד במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, פגשו רוסו ופורמקטי סטודנטים משנה ב' המשתתפים בקורס ג'ינס, התרשמו מהProjects שיצרו ממכנסי דיזל והעניקו Awards לדגמים הנבחרים. 

"הערך הכי חשוב עבורי הוא יצירתיות וחדשנות", סיפר רוסו והוסיף כי "זאת הפילוסופיה שמנחה אותי לאורך כל השנים ומאפשרת לדגמים שלנו להמשך להיות רלוונטיים גם בשוק התחרותי של ימינו". 

רוסו ופורמיקטי מתרשמים מעבודות הסטודנטים מקורס ג'ינס (צילום: אחיקם בן-יוסף)

"בכל מקום שאני מגיע אליו אני לומד משהו חדש, סופג השראה ומקבל רעיונות. זה קורה במפגשים עם צעירים, שיטוט ברחוב והקשבה לקצב המקומי", אמר רוסו והוסיף כי "לקראת כל עונה אנחנו פוגשים מעצבים צעירים ושומעים מהם על השקפת עולמם, על נקודת המבט שלהם, על המחשבות שלהם והתפיסות שלהם. זאת הדרך שלנו להישאר עם האצבע על הדופק". 

פורמקטי הוסיף בהקשר זה כי "היום, יותר מתמיד, אתה חייב להיות מיוחד כדי לבלוט ולהצליח, וכדי להשיג זאת צריך תשוקה עזה לתחום. זה המפתח שמאפשר לנו להציע לקהל שלנו מוצרים נחשקים במיוחד". בתוך כך, הדגיש כי "חשוב לאתגר את עצמך כל הזמן, לשאוף לשפר את עצמך ולעשות טוב יותר את מה שאתה עושה. זה הכח שמניע אותנו, שדוחף אותנו קדימה". 

"הסוד שלי להצלחה הוא לעבוד בשביל ההנאה והאתגר ולא רק בשביל הביזנס", אמר רוסו: "בכל בוקר אני קם עם חיוך וסיפוק ממה שאני עושה ואין לי ספק שזה ניכר בפריטים שאנחנו מייצרים ומוכרים".

רוסו ופורמקטי בצילום קבוצתי עם תמידי קורס ג'ינס במחלקה לעיצוב אופנה (צילום: אחיקם בן יוסף)

לדברי פורמקטי, מקור ההצלחה שלו ושל המותג הוא השילוב בין יצירתיות ותשוקה לאופנה יחד עם מסגרת תומכת ומקצועית שמספקת את הפן המסחרי והשיווקי: "בתחילת הדרך הייתי פרוע, לא חשבתי על העתיד ועשיתי מה שמתחשק לי. אבל למרות ההצלחה הגדולה – מהעבודה במגזינים ובסטיילינג עד לתקופות בה עבדתי אצל טיירי מוגלר ועם ליידי גאגא – נותרתי מבולבל ולא ידעתי לאן מובילה אותי הדרך". 

"רנצ'ו הגיע אלי בדיוק בזמן והציע לי להצטרף לחברה שלו", הוא אומר: "הייתי אחרי תקופה פרועה בלונדון, שם התעוררה התשוקה האמיתית שלי לאופנה. לשמחתי, הוא הציע לי מסגרת שאפשרה לי לעשות דברים משוגעים וגם לא מעט טעויות. סופסוף יכולתי לפרוח בתור מי שאני". 

ההרצאה המלאה של רוסו ופורמקטי בשנקר:

האם חברת "דיזל" פונה בעצם רק לקהל יעד צעיר? פורמקטי מודה כי הצעירים הם שמניעים את עולם האופנה, אבל מדגיש כי "למרות המשיכה לנעורים, חשוב להכיר את ההיסטוריה של התחום וללמוד מהמאסטרים והמומחים". בתוך כך, הוא מוסיף כי "יש גבול למגוון שאפשר להציע לקהל הצעיר. אנחנו לא שוכחים את אלו שלבשו את הבגדים שלנו בגיל צעיר יותר וכעת רוצים להתבגר איתנו". 

רוסו וניקולא סיימו את דבריהם בטיפים לסטודנטים הצעירים, שעוד מספר שנים יתחילו לחפש את דרכם בעולם האופנה: "כשאני מראיין מעצבים, אני מנסה להבין במה הם מצטיינים ובאיזה נישה יוכל להתבלט. הדבר הכי חשוב עבורי הוא הניצוץ הייחודי שכל אחד מביא". פורמקטי הוסיף כי עבורו תחושות הבטן שלו הן המדד המרכזי לזיהוי כשרונות: "דבר ראשון, אני מתבונן במראה החיצוני של המועמד – איך הוא מתלבש, איך הוא מציג את עצמו ומה האמירה שלו. מבחינתי זה מעיד הרבה על יחסיו עם עולם האופנה ועם האני הפנימי שלו". 

whatsapp
לייעוץ ופרטים נוספים
whatsapp
יצירת קשר
רוצה ללמוד בשנקר? מלא/י את פרטיך ואנחנו ניצור עמך קשר